کد خبر: ۶۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸

رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد 

نمایندگی فروش خودروهای تویوتا عاملیت اتوخسروانی در مشهد همزمان با رونمایی از فرانت لندر محصول جدید این برند افتتاح شد. 

به گزارش خودروکار -  این خودرو توسط شرکت نگین تندیس الماس به بازار ایران عرضه می شود و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آن به صورت انحصاری در اختیار اتوخسروانی است.
این نمایندگی، علاوه بر فرانت لندر، مدل‌های محبوب دیگری چون تویوتا کرولا کراس، تویوتا کرولا و تویوتا کمری را نیز در سبد محصولات خود دارد.

رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد 
فرانت لندر محصول تازه وارد تویوتا به ایران به عنوان یک خودرو هیبریدی جدید، به بازار عرضه شده و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران تبدیل کرده است.
این خودرو در واقع همان تویوتا کرولا کراس محسوب می شود که برای بازار چین طراحی و تولید شده و از سبک جدید تویوتا بهره می برد.

تویوتا فرانت لندر ۲۰۲۴ با ابعاد ۴۴۸۵ میلی‌متر طول، ۱۸۲۵ میلی‌متر عرض و ۱۶۲۰ میلی‌متر ارتفاع به عنوان یک شاسی بلند کامپکت طراحی شده و دارای وزن خالص ۱۴۸۵ کیلوگرم و ظرفیت باک ۳۶ لیتر است و مصرف سوخت آن به طور میانگین ۴.۵۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد 
پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی بر روی این خودرو قرار دارد که توان تولید بیش از ۱۷۰ تا ۲۰۰ اسب بخار و بیش از ۲۰۰ نیوتن گشتاور را خواهد داشت اما نسخه نهایی این موتور هنوز برای بازار ایران نهایی نشده و نمی توان قدرت و نیروی آن را دقیق اعلام کرد
گیربکس این خودرو ECVT با برند آیسین است.

رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد 
در نگاهی به خودرو متوجه می شویم که نمای عقب با تویوتا کرولا تفاوت چندانی نداشته و تنها تفاوت اندکی در تریم سپر را شاهد هستیم. 
داخل خودرو نیز تفاوت چندانی با کرولا ندارد و نمایشگری عریض با تاچ قوی در داخل خودرو رخنمایی می کند
از مشخصات این خودرو می توان به دوربین ۳۶۰ درجه، اتولایت، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کروز کنترل هوشمند، کنترل اینستایی در سربالایی، کنترل خودرو در سرپایینی ،کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور ،رادار تغییر لاین، رادار تصادف از جلو، ترمز کمکی، توزیع نیرو ترمز، ترمز اظطراری و ۶ ایربگ اشاره کرد.

رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد رونمایی فرانت لندر در نمایندگی اتوخسروانی مشهد 

برچسب ها: اتوخسروانی
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار